Torsdag

Tjaba!

Har nyss ätit en stor och god frukost ;). Vaniljyoghurt med flingor och goda tekakor.

Är i Rydebäck nu. Syrran och jag har vatt på promenad med hundarna och sen tog vi en powerwalk. Var helt slut när vi kom hem. Benen är övertrötta nu. Orkar knappt ta mig fram :P.

Senare i eftermiddag ska jag, mami, Julia och hundarna till Gunilla Ryhle (Honey Paj´s). Ska bli kul att träffa henne och alla hundarna :). Var ett tag sen vi var där sist.

Ska underhålla doggarna nu. Dom är på bushumör vill jag lova :).


Sweetnos.


Busiga vovvar.


"Brossorna" bus.


Vad tittar ni på killar? :)


Lillkillen vill komma upp :).

Kommentarer
Postat av: josefine

de är ju för söta :) e du och evie ute och går powerwalk varje dag? :P :)

2008-06-26 @ 14:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0