Torsdag

Hej hej!

Har varit ute på en liten powerwalk för en stund sen. Tråkigt att gå själv :(.
Har hunnit äta frukost också. Extra gott att äta när man varit ute och gått raskt ;).

Jag och vovvarna ska snart ut och gå en sväng. Vi ska gå inom och hälsa på mormor & morfar, som är i sitt hus i Rydebäck idag. Dom ska ju sälja sitt hus i Rydebäck och flytta till ett jättemysigt ställe i Örkelljunga. Har ju visat bilder därifrån i tidigare inlägg :).

Senare ska jag iväg och sola :). Ska bli skönt. Tycker att det är extra skönt när vädret inte är så fint. Skönast är det att sola solarium på vintern. Det är väl bara för att det är så kallt, så är det härligt att lägga sig i ett varmt solarium. Fast jag brukar dock inte sola på vintern.

Så tråkigt vädret är idag :(. Ser ut som det ska börja regna idag också. En dag kan man väl stå ut med, men fler dagar med regn vill man ju inte ha nu!


Jag och min ljuvliga Jasny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0