Ullared

Fy vad jag känner för att åka till Ullared just nu. Gekås ni vet? :) Dom har ju allt möjligt där. Allt är inte jättebilligt, men det mest är det.
Jag och Evie har snackat om att köra upp där någon dag nu i sommar. Får bara ta och bestämma oss för vilken dag också :). Jag är grymt sugen på att köra dit så fort som möjligt, men vet inte om min ekonomi tillåter det just nu. Fast ska ta och snacka med Evie om det. 

Nu är det snart dags för kvällsmat för vår del. Lutar åt att det blir fiskgratäng ;). 


Såhär trötta är mina killar just nu :).

Kommentarer
Postat av: josefine

ja ullared hade ente vatt fel :P jag har aldrig varit där och det blir aldrig fast man säger det hehe. ja det e skönt :) ska bli bra att få hem den och kolla på den och sånt, men så ska den ju ladda ett tag innan , men det blir kul :) händer annars i sommar? När får du reda på om du kommit in på skolan? kram

2008-06-25 @ 19:18:54
Postat av: josefine

den finns på pccity men hade inte bestämt mig när jag var där igår .. :P men ska dit imorgon och köpa den. ska ta den på delbetalning först och betala av den nästa månad :) Spännande, jag var så nervös när jag väntade på mitt besked :P okej en långtur då eller? :) mysigt. Ska jobba, tivoli i köpenhamn med släkten en dag, göteborg med martin i augusti och sen blir det säkert några utflykter :). kram

2008-06-25 @ 20:07:54
Postat av: josefine

Man kan söka om en gång till om man inte kommit in någonstans . . Vet inte riktigt hur det fungerar men det kan man nog ta reda på nånstans :P. Vi ska vara borta 2 nätter, bo på hotell .. fira att vi varit tsm i 2 år :D , gå på liseberg, universeum och sånt mysigt! Har ni funderat ut vart ni ska då? Kram

2008-06-25 @ 20:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0