Diskning på g

Sitter här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Fast är väldigt trött efter gårdagen, så orkar inte göra så mycket heller.

Vi körde ifrån festen vid ca kl 22.30. Körde till Rydebäck och hämtade grabbarna, som blev överlyckliga när vi kom :). Det var ömsesidigt, för även jag blev superglad när jag fick träffa mina grabbs igen.
När vi kom hem kollade vi på TV och hade det mysigt. Fast vi la oss väldigt sent. Tror klockan var 02.00-02.30 på natten...

Grabbarna ligger och vilar sig nu. Diesel är här i mitt knä och Jasny ligger i buren.

Kom precis på att vi har massor med disk från igår och förgår, som inte är diskat än. Slarvigt av oss :P. Jag får ta tag i det nu och diska upp! Tråkigt, men måste göras.


Min vackra syster Evelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0