Vilken underbar dag!

Så härligt vi har haft det, jag, Niklas och vovvarna :). Tog med oss filt, kuddar, lite dricka, bullar, vatten och mat till hundarna och kamera såklart ;). Vi la oss i den mysiga hagen här utanför och bara njöt av solen och värmen.
Perfekt för hundarna också- dom kunde springa och busa hur mycket dom ville, plus att där var ett träd precis bredvid oss, som gjorde så där blev skugga. Dom gick och la sig där imellanåt.

Vi har även hunnit med att handla lite inför kvällen ;). Handlade flintastek, nypotatis, dressing, chips, glass m.m.
Ikväll blir det grillning och fotboll på TV som gäller. Känns bra att vi har laddat upp med snacks :P. Har ju även massor med Cola, så det kan inte bli bättre :).

Nä, nu ska jag ta och lägga upp bilderna från idag. Tyvärr ville inte Niklas vara med på bild :(. Han blev kinkig varje gång jag tog fram kameran, för att försöka fotta honom.


Här låg vi.


Disse, min älskling.


Grabbarna äter och dricker i solen.


Diesel solar.


Disse kommer bärande på en pinne.





Spanar :).


En springande Diesel.


Jasny tyckte att det var varmt.





Vackra, älskade Jasny.


Vacker Vildros.





Fått lite färg i ansiktet idag :).


Trötta grabbar, efter en dag i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0