Bilturen

Nu är vi hemma igen efter vår lilla biltur. Det har varit jättetrevligt! :)
Vi började med att köra till Ivars gatukök i Tyringe, där vi handlade hamburgare. Hamburgarna där är enormt goda! Där måste ni prova att äta om ni kommer där förbi ;).

När vi hade ätit och var mätta och belåtna så körde vi vidare. Vi körde en lång runda och till slut blev det att vi hamnade hos Niklas och Björns kusiner i Örkellunga. Dom bor i ett hus som ligger jättemysigt inne i skogen. Vi satt och pratade och fikade ute i solen. Mysigt.

Nu ska vi snart köra och hämta grabbarna som är på "dagis" i Rydebäck hos sin "mormor & morfar" ;).
Ikväll ska vi bara kolla TV och mysa. Det ska bli skönt, för vi är rätt trötta efter denna dagen :).


Här kommer bilderna som jag lovade innan:

Niklas myser i sin fina bil.
image219

Utsikt från bilen.
image220

Björn tankar.

image221

Björns bil rullar på motorvägen :).
image222

Björns bil i backspegeln ;).
image223

Ivars gatukök.
image224

Jag och Niklas.
image233

Niklas och Björn väntar på sina hamburgare.
image234

Maria.
image235

Evie, Björn och Niklas.
image236

Här har vi precis ätit upp :).
image237

Jag är mätt och glad ;).
image238

The BMWs.
image239

Glada lilla jag.
image240



Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra kväll. :)

2008-05-24 @ 19:45:00
URL: http://artondejuni.blogg.se
Postat av: Emelie

fina bilder (:
Kolla gärna in min blogg och tyck till(:

2008-05-24 @ 20:05:24
URL: http://ewelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0