Fredag

Hejsan!

ÄNTLIGEN är det fredag
:). Så skönt.
Har precis varit och solat och nu sitter jag här med Cola, Ballerinakex och kelgrisen Diesel i knäet. Jasny ligger i sängen här bredvid och tittar. Vi befinner oss i Rydebäck :P.
Jag och mamma var ute på en långpromenad med hundarna innan. Gick ner om stranden, fast gick inte ner till havet idag.

När vi kom tillbaka från promenaden körde vi och handlade mat och lite annat smått och gott ;). Jag köpte Cola, daimglass och lite godis nu inför helgen.

Jag och grabbarna ska vara här i Rydebäck hela dagen lång. Ikväll vet jag inte vad som händer. Det blir kanske att vi köper pizza och kollar på film. Vi får se.


Så här har vi det just nu ;):

image200


image201


image202

Kommentarer
Postat av: Camilla

söt vovve. :)

2008-05-23 @ 13:19:12
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0