Fredag

Hejsan!

Idag är det fredag, den bästa dagen på hela veckan! Så skönt.
Sitter här med en Cola och tar det lugnt nu. Ska snart iväg och sola.

Gick upp vid kvart över 7 idag och gick ut med Diesel så att han fick kissa. Jasny låg fortfarande och sov. Han är alltid så trött på morgnarna :).
Sen körde vi till Rydebäck. Mamma är ledig idag, så vi får passa på att träffas då.

Vi är fortfarande i Rydebäck och ska vara här hela dagen.
När vi kom hit gick jag och mamma en lång runda med vovvarna. Vi var nere vid stranden och myste. Vovvarna sprang och lekte och hade jättekul :). Diesel älskar att få vara lös ;).

När vi kom tillbaka från rundan körde jag och mamma till Petab. Köpte lite Pelargonijor och lite andra blommor. Trevligt nu till sommaren :).

Ne nu får jag ta och bege mig. Skriver mer senare :).

Bjuder på lite bilder från vår promenad tidigare idag:

Alla vavvorna
image31

Diesel & Jasny
image32

Diesel & Häxa
image33

Fyra små söta vavvarumpor :)
image34

Pinglan passade på att kissa här ;)
image35

Jag och Diesel på långt håll.
image36

Häxa hjärtat
image37

Kul att springa av sig ;)
image38

Mysigt
image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0