Fredag

Heeej!

Oh yes, idag är det fredag, det är underbart väder och jag sitter här med en Cola. Det kan inte bli bättre :).
Har precis varit och solat. Skönt, men varmt som bara den. Efter solningen körde jag inom ICA och handlade daimglass (som jag har blivit så förälskad i på sistone) och massor med Cola.

Jag är i Rydebäck nu, som jag tror att ni kunde lista ut ;). Mamma och jag var ute på promenad med alla vovvarna innan. Underbart i detta vädret. Vi gick ner till stranden. Jason badade och vavvorna sprang och busade ;).

Mamma och Julia (min minsta syster) ska ta en cykeltur till Råå och köpa glass snart. Funderar på om jag ska följa med eller sätta mig med en tidning och Cola i trädgården?


Häxa & Disse softar :). Diesel ser nästan ut att somna...haha.
image329

Disse, mitt lilla gryn, viftar på svansen ;).
image330

Pinglan och Diesel myser i solen.
image331

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0