Härliga eftermiddag

Har nyss kommit hem från mormor och morfar. Har varit en skön och trevlig eftermiddag. Vi har fikat, suttit och snackat och busat med vovvarna såklart ;).

Niklas kollar på rally nu. Själv placerade jag mig här framför datorn. Grabbarna ligger i buren och sover. Dom slocknade direkt efter att dom ätit. Är väl trötta efter allt spring och bus nu i eftermiddag.

Jag passade på att ta kameran med mig idag, så här får ni se ytterliggare några bilder från mormor och morfars fina tomt och "halv-färdiga" hus.


Baksidan av huset.
image86

Detta kortet är tagit nerifrån en mysig håla som är i mitten på tomten.
image87

Här springer Pinglan (längst fram) och Jasny & Diesel en bit efter ;).
image88

Häxa & Diesel.
image89

"Mys-håla", enligt mig ;).
image90

Vacker utsikt.
image91

Pinglan & Jason busar.
image92

Diesel är enomt glad för pinnar :).
image94

Häxa tuggade också pinne ;).
image95

Baksidan.
image96

Mys. Pappa, Josse (brossans goa flickvän), Martin (brossan), mamma & morfar.
image97

Kommentarer
Postat av: Anton DTV

Hej! Hoppas du har en bättre söndag än vad jag har!

2008-05-18 @ 18:06:52
URL: http://detrevannerna.blogg.se
Postat av: josefine

Så mysigt det var idag, skitfint hus det blir! Hundarna hade nog riktigt skojj också =) va e det för kamera du har? tänkte köpa en ny i sommar. kram jossan

2008-05-18 @ 18:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0