Jordgubbssaft

Nu är jag och mina grabbar hemma i Åvarp. Jasny ligger i soffan hos Niklas och kollar på hockey och Diesel ligger i sin korg och sover så sött. Lilla jag sitter här med ett stort glas jordgubbssaft.. ;) Det var riktigt länge sedan jag drack det, men blev sugen på det nu. Får sånna sommarkänslor när man dricker det. Fast jag föredrar Coca Cola, som jag tycker är livets dryck :).

Nu ska jag snart poppa pop corn och lägga mig i soffan och mysa med Niklas och vovvarna.
Ha en skön kväll!


Här är Diesel och Jasny, mina små prinsar.
image1

Profiler :)
image2

"Brossorna"
image10


Kommentarer
Postat av: Diana

Heeej vad skoj att du skaffat dig blogg. Då kan jag följa prinsens liv på webben! =) Kraaaaaaam

2008-05-14 @ 20:47:12
URL: http://www.freewebs.com/chinikki/
Postat av: Malle

vilka godingar du hade också! Underbara! Kram

2008-05-15 @ 15:14:31
URL: http://www.metrobloggen.se/malinasklund
Postat av: josefine

så otroligt fina och söta!

2008-05-16 @ 17:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0