Köra bil på stranden?!

Idag har jag, Niklas, Evie och Björn varit på Melbystrand. Vi körde PÅ STRANDEN med BIL! Det bästa av allt är att man får lov att köra där ;). Hade aldrig varit här förut. Visste inte ens att det fanns en strand, som man får lov att köra på. Fräckt :).
Vi körde och tittade där och sen körde vi och köpte glass i en kiosk som fanns några meter ovanför stranden.

Var ute med grabbarna i hagen innan. Dom tycker att det är så himla kul att få springa och busa där. Jasny sprang som bara den och Diesel försökte springa ifatt honom. Det ser så härligt ut :). Båda två är även väldigt glada för pinnar. Så självklart springer dom ju och tar pinnar och gnagar på. Men dom ska alltid ha samma pinne. Det går inte bra med varsin...haha. Det är likadant när det gäller tuggpinnar och ben.

Ikväll ska vi kanske grilla med Evie & Björn. Mysigt. Hoppas bara att det inte börjar regna.
Niklas vill såklart se hockeyn också, men jag är inte ett dugg intresserad. Får väl offra mig ikväll :P. Har ju massor med Cola och godis, så kanske står ut.


En hel del bilder från vårt lilla äventyr idag:



image55

Fotto inifrån bilen.
image56

Bilen parkerad at the beach.
image57

Vid havet :).
image58

Påväg att köra över den lilla bäcken som rinner ut i havet.
image59

Här kör vi över bäcken :)
image60

Lilla jag.
image62

Evie, my sister.
image63

Niklas och Björn.
image64

Jag och en "pratande" Björn i baksätet.
image66

En av Niklas bilar på stranden.
image68

Maria.
image74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0