Kvällen planerad?

Det blev inte att jag hängde med mami och Julia på cykeltur innan. Orkade inte...hehe. Tog en filt och la mig i skuggan i trädgården med hundarna, en tidning och Cola istället :).

Vad händer ikväll? :) Själv har jag ingen aning. Fast det blir nog antingen att vi grillar eller köper pizza. Sen vet jag inte alls vad vi ska göra efter det.

Jag och grabbarna är fortfarande kvar i Rydebäck. Stannar väl här ett tag till. Niklas ska ringa när han är på väg hem, så blir nog att vi kör hem då :).
Annars har vi inget speciellt planerat i helgen. Det ska ju bli riktigt varmt har jag hört. Så då blir det väl att man är en hel del utomhus :). Jag är ju inte så väldans glad för att ligga i solen och bara steka. Så blir nog att jag håller mig i skuggan lite ;). Kan tänka mig att det även blir en hel del glass, fika och inte minst Coca Cola, som jag är helt galen i :).
Sitter här med min lilla Disse i knäet. Han sussar så sött.

Ha en kanon helg i värmen! ;)


Grabbarna har dragkamp ;).
image332


image333

Disse ligger och vaktar nallen, så att inte Jasny ska komma och ta den :).
image335

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0