Lördag

Hejsan!

Har precis vaknat. Skönt att gå upp i hyfsad tid på helgen, så blir dagen längre ;).

Igårkväll åt vi ju bara pizza och kollade på film. Var en dålig film som gick på TV. Minns inte ens vad den heter.

Mamma är i Hässleholm på utställning med Pinglan nu. Vi får se hur det går :). Egentligen skulle jag och mina vovvar också följt med, men det blev ändrat eftersom vi ska hitta på något med Evie (syrran) och Björn (syrrans kille OCH Niklas kusin). Vi har inte bestämt vad vi ska göra än. Vädret är ju inte lika bra idag som det har varit nu i veckan.

Niklas gick precis ut och skulle tvätta sin bil. Och jag ska klä på mig och ta en promenad med grabbarna i skogen.
Sen får vi väl ta och ringa och väcka syrran och Björn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0