Lördag

Vaknade kl. 10.00 idag. Skönt att sova ut :). Klädde på mig och gick ut med grabbarna.
Sen körde jag och Niklas iväg och fixade haspar till våra fönster. Niklas satte på dom direkt när vi kom hem, så nu är det äntligen klart ;).

Igår kväll blev det att vi köpte pizza och kollade film och myste :). Jag drack även några goa drinkar och Niklas drack öl. Han var inte så förtjust i "Cuba karamell" eller vad den nu hette :). 

Niklas håller på att hjälpa sin brossa med hans moppe nu. Jag och hundarna har precis varit ute i hagen några timmar ;). Vi har haft så mysigt så. 

Ikväll ska vi antagligen till Rydebäck och grilla med mina föräldrar, Evie och Björn och kanske några fler. 
Fast vad ska man hitta på nu då? Orkar inte vara ute i solen mer. Känns som jag har solsting eller nåt nu...haha.
Nej, men jag känner mig vädligt trött av värmen. Grabbarna är nog ännu tröttare än vad jag är, för dom ligger och sover..


I hagen idag:

image336


image337


image338


image339


image340

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0