Måndag

Goddagens!

Då var det måndag igen. Tycker att veckorna går så himla fort, trots att jag inte jobbar eller går i skolan.
Jag har ju hoppat av en utbildning som heter Hälso- och sjukvårdsadministration för ett tag sen. Man kan bland annat bli läkarsekreterare på den utbildningen.
Jag gick där ett par månader, för att jag ville prova och känna efter om det kunde vara något för mig. Fast det kändes helt fel när jag var där och med det vi läste. Lika bra att jag avslutar dessa studierna innan det går en längre tid, tänkte jag.
Jag har inte hittat något jobb heller, så därför är jag bara hemma och i Rydebäck om dagarna. Tillbringar den mesta tiden tillsammans med mina UNDERBARA hundar. Går inte att beskriva hur mycket dom betyder för mig.

Men hur som helst får jag väl se om jag hittar något jobb i sommar. Annars ska jag förmodligen vara på "praktik" på en förskola, eftersom jag nog ska plugga till förskolelärare/lågstadielärare till hösten. På den utbildningen jag i så fall ska gå blir man både förskolelärare och lågstadielärare när man har gått ut. Det tycker jag är kanonbra! 

Nu ska jag ta och underhålla mina vovvisar. Vi är i Rydebäck nu. Jasny, Pinglan och Diesel var ute och lekte i trädgården för en stund sen, så jag passade på att ta några bilder som ni kan se här: 


Kolla in Diesels gap ;).
image117

Kul att busa med nallen.
image118

Har fått syn på något.
image119

ÄLSKLING.
image120

Ljuvliga Jasny.
image121

Diesel, min guldklimp.
image122

Älskar dig sååå!
image123

Vackra Diesel.
image124

Profil.
image125

Kommentarer
Postat av: madeleine

hej!vilka fina bilder du lagt in, jättegulliga.

2008-05-19 @ 15:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0