Måndag

God middag! :)

Då var det dags för en ny vecka igen. Vädret idag är ju inget att hurra för. Ösregn. Igår var det sommarväder och idag är det höst.

Jag och mamma har varit en runda i stan i förmiddags. Hon är ledig idag, så vi tog oss en liten tur. Vi gick och tittade i affärer och mamma shoppade lite.
Jag har tänkt mig att jag ska köpa en digitalkamera. Har ju ingen egen, utan lånar bara mina föräldrars och ibland sambons. Tittade på digitalkameror idag, men vet inte vilken jag ska köpa. Är verkligen inte lätt. Jag vill ha en som tar bilden snabbt och som det blir bra bilder på, även utan blixt. När man har blixten på brukar hundarna ofta blunda när man tar fottot. Det är ju inget kul med sånna bilder :(. Vill även att det ska vara laddningsbara batteri och laddare med ;). Får titta lite till innan jag bestämmer mig. Nån som har något förslag på en bra digitalkamera, som stämmer in på mina önskningar? ;)

På vägen hem från stan körde vi in om Hemköp och handlade fika. Så vi har precis fikat :).
Annars händer det inte mycket idag. Vad ska man göra i ett sånt här väder? Man vill ju bara hålla sig inne.

Prinsarna.
image267

Mini-prinsen.
image268

Donnan Pinglan.
image270

Kommentarer
Postat av: josefine

Heej =) nej jag vet inte vad jag ska ha för någon. Vill ha någon med bra zoom och bra i mörker. Blir inte lätt, men en kompis till mig jobbar på PC-city så hon har rabatt där och på elgiganten så kan nog få en för bra pris =) men det kan ju va bra att prova på förskolelivet lite :P dt e roligt. Jag har haft praktik på dagis och förskola och det e skoj:). men vi ses du! ska till martin sen=) kraam jossan

2008-05-26 @ 17:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0