Onsdag

Hej på er!

Skönt att det är onsdag idag. En dag närmare helgen :). Hoppas bara att dagarna går fort nu till det blir fredag. Det är ju bästa dagen på hela veckan!
Vi har väl inget speciellt planerat till helgen, förutom att vi ska ut och köra med Evie och Björn (om det inte regnar).
Niklas och Björn har två fina bilar, som står inne i garage under vintern. Nu i helgen ska dom ut på vägarna för första gången detta året. Det var bara något litet som skulle fixas med Björns bil först.
Hoppas att det inte blir regn i helgen. Det är så härligt att bara köra ut och glida.

Igår kväll bakade jag Chokladbollar, som vi mumsade på under kvällen. Vi tittade på en väldigt rolig film, tror den hette "White chicks".

Som vanligt har jag en del färska bilder på hundarna, som jag vill dela med mig av. Några är tagna igår kväll och några är från idag.


image165

Mys i TV-soffan.
image166

Niklas & Diesel är glada för varandra :).
image167

Chokladbollarna från igår kväll. Här har vi redan ätit hälften :).
image168


image169

Puss puss.
image170


image171

Bus.
image172

Tre små vovvar har dragkamp.
image173

Jasny längst fram. Pinglan & Diesel leker i bakgrunden.
image174

Häxa päxa.
image175


image176

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan :)
hoppas allt är bra
och godmorgon
:)hehe
har en tävling från aromia.se du kanske vill delta i.hade varit kul :)
och en annan sak.
min hund deltar i en tävling i en tidning.
kan du kanske lägga en röst på henne om du tkr hon är söt :)?
www.enlitentax.blogg.se
om du röstar på henne är det hund mr 2(abby)

va underbart söta hundar

2008-05-21 @ 10:57:55
Postat av: QUEENIEQUEENIE

rösta på mig, queeniequeenie här: http://www.theguide.nu/gutegirlonsdag.htm och jag länkar till din blogg i 7 dagar? skriv bara till mig när du har röstat.

2008-05-21 @ 11:00:49
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: Sanna

åh så söta!

2008-05-21 @ 11:11:56
URL: http://saanniiis.blogg.se
Postat av: Natalie

Hej Igen! Klart du får använda dig av mina bilder på Gucci till din blogg, bara kul. Hittade du bilden på Gucci? Han är modell på en klocka med chihuahua på. Finns att bestälal på basesbollar.se. Förresten Gucci var med i senaste nummert av härliga hundn(valp) med.. en riktig liten kändis som din valp har som far. =) Vore kul att ses någo gång. Ha det bra!

Kram Natalie & Gucci

2008-05-21 @ 11:44:31
URL: http://guccilove.blogg.se
Postat av: Sofia

Så mysigt!!

2008-05-21 @ 12:30:16
URL: http://www.soffanlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0