Onsdag

Hejsan!

Idag vaknade jag och grabbarna vid 9.00. Jag gick upp och klädde på mig och gick ut med grabbsen, så att dom fick kissa. Sen körde vi till Rydebäck och nu sitter vi här :). Har nyss ätit frukost.
Syrran är ledig idag ;). Vi ska snart ut på en liten powerwalk (eller rask promenad, som jag brukar säga ;P).

Igår kväll satte Niklas på sommar-däcken på min bil. Skönt att det är klart nu :). Var ju ganska hög tid att dom åkte på.

Idag händer det nog inte mycket. Får se om vi hittar på något. Det är i alla fall SOMMAR ute ;). Hundarna stortrivs.


En liten Maria.
image295

Disse, mitt lilla snyggo.
image301

Hjärtat.
image297

Pinglan, snygging.
image300

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0