Rydebäck

Vi är fortfarande kvar i Rydebäck. Niklas skulle hjälpa sin kusin med hans bil, så jag stannar lite längre här idag. Fast vi ska snart köra hem och så ska jag laga mat. Det blir hemmagjorda köttbullar, potatis och brun sås ikväll. Var ett bra tag sen vi åt det, så ska bli gott :).

Jag och Evie har precis varit ute och gått en runda. Skönt att röra på sig lite :). Det är alltid så skönt efteråt. Var vrålhungrig nu när vi kom tillbaka, så sitter här med yoghurt och flingor nu.

Såg förresten innan idag att Diesel har börjat tappa sina valp-tänder. Han har ett jättefint bett. Hoppas bara att det håller i sig :).

Ikväll är det "Two and a half men" på TV. Det är så himla roligt. Skrattar alltid åt deras sjuka kommentarer.


Mitt lilla charmtroll :).
image122

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0