Söndag

Hejsan!

Är allt bra med er idag? Med oss är det bara bra.
Jag och grabbarna har precis varit ute och busat i hagen. Dom älskar det!

Igår kväll kollade vi bara på film och åt glass, pop corn och drack Cola :). Det var skönt att bara ta det lugnt, för vi var lite sletna efter gårdagens utflykt.

Idag händer det nog inget speciellt. Niklas är ute nu och hjälper sin pappa med att vaxa hans nya lastbil.
Senare ska vi nog promenera till Niklas kompis, som bor en bra bit härifrån. Niklas ska hämta en bil, som står i hans kompis garage. Det är en bil som han ska lämna till en kille, som ska köpa den imorgon.
Tar nog med mig vovvarna när vi ska gå. Fast Diesel får inte gå så långt redan, eftersom han bara är 5 månader. Valpar under 6 månader ska ju inte motioneras. Jag får bära honom lite också, när vi ska gå så långt :).


Lägger upp MASSOR med bilder från vår stund i hagen nyss ;):

image241

Springer på långt håll.
image242


image243

Jasny springer fort som bara den :).
image244


image245


image246

Diesel: -Så gott blommorna luktar....
image247

Diesel: -....och härligt är det att springa här!
image248

Diesel: Mmm..., gott med pinne.
image249

Diesel: -Kom och ta mig då, Jasny! Jag vill ju busa nu ;).
image250

Jasny: -Kom Diesel, så går vi bort här och tittar.
image251

Diesel: -Dom här stora pinnarna ser goda ut :).
image252

Jasny: -Här bakom är det väl ingen som ser mig om jag gömmer mig?
image253


image254

Jasny: -Oh, vad här luktar gott. Diesel: -Okej, då vill jag också lukta ;).
image255

Diesel: -Visst är jag vacker? :)
image256

Jasny: -Men jag då? Jag är väl också vacker? :)
image257


image258

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så synd, du måste ha ett riktigt tråkigt liv, att spendera en halv dag åt hundar och resten åt att lägga upp bilder av de på din blogg, aj aj.

PS. Vilken söt dialog du skapat med hundarna, du borde bli komiker...NOT!

2008-05-25 @ 15:29:22
Postat av: Sofia

Moget att skriva en sån kommentar och inte ens skriva ditt namn. DU måste ha ett extremt tråkigt liv som sitter och irriterar dig på andra!
Jättefina bilder du lagt upp Maria, och så stor och fin Diesel har blivit! =)

2008-05-25 @ 15:46:57
URL: http://www.soffanlife.blogg.se
Postat av: Maria

Till dig som inte ens vågar skriva ditt namn:

För det första så är inte mitt liv tråkigt! Jag har ett fantastiskt liv som du verkar vara avundsjuk på.

För det andra så spenderar jag inte halva dagen med mina hundar, utan hela!

Ja, jag kanske borde bli komiker för jag är riktigt rolig!

Ps: Avundsjuka är konsten att såra sig själv, mer än man sårar andra!

2008-05-25 @ 18:13:47
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se
Postat av: Diana

Vilket HUNDerbart liv du har Maria! För att inte prata om dina vackra chihuahuapojkar! =)

2008-05-25 @ 19:13:15
URL: http://www.fantasio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0