Söndag

God morgon! (Eller jag kanske ska säga god förmiddag ;))

Idag sov vi länge. Gick inte upp förrän kl. 11.00. Men vi var uppe länge igår, så då är det ju inte konstigt att man sover längre.
Igår kväll blev det grillning med syrran och Björn. Vädret var ju inte 100, men det regnade i alla fall inte som tur var.
Senare kollade Niklas och Björn hockey och jag och Evie satt och krängde massvis med godis. Trevlig kväll :).

Har precis ätit frukost och varit ute med hundarna. Dom ligger och sover (igen) i soffan nu.

Idag ska vi till mormor och morfar och fika och titta på deras nya lya. Morfar fyller år imrn, så har köpt en blomma till honom :). Mormor & morfars nya tomt är grymt stor med riktigt fin natur och skog. Vovvarna älskar att springa omkring där.

Här är lite bilder från deras tomt, som är tagna när vi varit där tidigare:

Mormor och morfars nya hus, som inte är färdigt än.
image76

Fikamys
image77

Mormor, morfar, pappa, jag & Niklas.
image78

Jag fikar.
image82

Mysigt.
image79

Jag och morfar. Här ser man lite av tomten.
image80

Vovvarna buuus ;)
image81

Kommentarer
Postat av: Natalie & Gucci

Hej!

Va kul att ni också skaffat blogg. Lille Diesel,, såå söt. Kan man bli något annat än snygg med Gucci som pappa. =) Någon ny utställning på g?

Kram
Natalie

2008-05-19 @ 06:29:00
URL: http://guccilove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0