Tankar om sommaren

Jag längtar så till sommaren, tills det blir riktigt varmt, så man kan bada utan att behöva frysa. Fast gillar inte att ligga och steka i solen. Tycker bättre om att sola solarium, som går snabbt och lätt. Solar man ute får man ligga flera timmar för att bli brun, plus att man får vända på sig... Däremot gillar jag att sola ute när man har badat, för att soltorka :).

Sommaren innebär ju även grillkvällar, glass, fest, ut och glida en skön sommarkväll, sköna promenader med hundarna och mycket mer... Måste säga att sommaren är en bra bit på vägen. Det är inte långt kvar tills det blir sommar på riktigt.

Hittade dessa bilderna och tyckte att dom var så somriga. Dom är från sommaren 2006.

Jag, mina syskon, Niklas och pappa käkar glass en skön sommarkväll.
image318

Jag. Pappa och Niklas i bakgrunden.
image319

Jag och Jasse några dagar innan vi skulle ta studenten :).
image320

Kommentarer
Postat av: jasmine

haha fy silket foto

2008-05-29 @ 19:17:05
Postat av: Maria

Haha, ja men fan va kul vi hade den kvällen :). Tycker fotot är somrigt ;).

2008-05-29 @ 19:57:50
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0