Tisdag

Hej!

Då var det tisdag och jag sitter här igen ;).
Jag och grabbarna är i Rydebäck och umgås med mamma som är ledig från jobb, och med mammas hundar såklart :).
Nu under förmiddagen gick jag och syrran en rask runda, innan hon skulle iväg till skolan. Sen tog jag och mamma hundarna på en härlig promenad. Vädret är underbart idag! Hoppas att det håller i sig nu.

Jag har precis ställt upp Diesel lite på bordet och även hunnit med att klippa klorna på båda grabbarna.
Mamma och jag har även hjälpts åt att lasta in mina sommar-däck i bilen innan. Niklas ska hjälpa mig att byta däck på min bil. Troligtvis blir det ikväll eller någon annan kväll i veckan.

Senare i eftermiddag kommer mammas väninna Carina hit och fikar. Jag och mamma ska iväg och köpa lite fika snart ;).


Jag tränar att ställa upp Diesel.
image279

Kommentarer
Postat av: josefine

jag ska ha en vanlig digitalkamera :P de andra e alldeles för dyra :P hehe :) kram

2008-05-27 @ 12:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0