Torsdag

Hej på Er!

Imorgon är det fredag :D. Så underbart. Har längtat till den dagen hela veckan. Fast det gör man ju varje vecka.

När jag vaknade idag började jag med att gå ut med grabbarna grus. Sen gav jag dom mat, som dom inte ville ha. Det är inte poppis att äta tidigt på morgonen. Dom fortsatte att sova istället och jag började städa. Städade toaletten och resten av badrummet. Sen torkade jag av vårt glasbord, dammade, dammsugade och till sist torkade golvet.
När jag var klar med städningen körde jag och vovvarna till Rydebäck. Är här nu och har precis ätit frukost :). 
Jag är så nervös inför jobbintervjun idag... Berättar sen hur det gick.

Ska nog ut och en runda och rensa tankarna nu innan jag ska iväg på intervjun.


Diesel, I Love You.
image189


image190


image191


image192
 

Kommentarer
Postat av: Anna

va sot han ar! Dunergulligt ansikte!

2008-05-22 @ 15:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0