Torsdag

Hej hopp!

Idag vaknade jag av att Diesel kom och la sig på min hals! Tittade på klockan och såg att hon var 10.00! Riktigt länge sedan jag sov så länge sist. Man känner sig riktigt utvilad när man sovit så länge.
När jag gått upp gick jag och vovvarna på en skön promenad i skogen. Det är så fint o gå där nu när allt har slagit ut.
Jasny är inte bra i magen idag, så det blev ingen lång promenad. Både Jasny och Diesel ville gå hem igen. Inte likt dom..
Jasny ligger och vilar invirad i en filt i soffan nu. Diesel ligger här i mitt knä, som han brukar göra när jag sitter vid datan. Om han ser att jag sitter vid datan vill han komma upp och lägga sig i mitt knä :).

Idag har jag en "städ och tvättdag". Tråkigt, men sånt som måste göras.
Har precis städat klart hela lägenheten. Skönt att städningen är klar. Torkade dock inte golvet, eftersom jag gjorde det förra veckan. Brukar bara göra det varannan vecka.
Har tvättat en maskin och har precis satt på en till.

Ska passa på att fika lite nu. Har köpt en Magnum glass med mandel :D.


Jag och Jasny på skogspromenad.
image11

Tre små vavva-rumpor ;)
image13

Jag och Diesel i Järevallen.
image14


Kommentarer
Postat av: Veronica

vilka tuffa namn du har på dina hundar, häxa var en favorit!

2008-05-17 @ 10:32:12
URL: http://vaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0