Torsdag

Hej på Er!

Vaknade av min klocka som ringde vid 8.00. Hade ställt den bara för att jag skulle upp och städa klart det sista, samt dammsuga. Först gick jag ut med hundarna sen satte jag igång med städningen direkt. Ville bara få det gjort, så man slipper det sen. Det är så tråkigt att städa :(.

När jag äntligen var klar med städningen körde jag och grabbarna till Rydebäck, där vi brukar hålla till för det mesta på dagarna :). Jag släppte ut alla hundarna i trädgården en stund när vi kom hit. Sen körde jag och handlade läsk, bullar och en glass :). Har precis ätit bullarna, som blev min lilla frukost ;).

Snart ska jag och hundarna ta en promenad i det fina vädret.


Jasny sover med nosen mellan tassarna ;). Haha.
image315

En trött Disse.
image316

Finaste i världen.
image317


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0