Utställningsträning

Har tränat lite utställningsträning med lille Diesel precis. Det går bättre och bättre tycker jag :). I början ville han inte stå alls när jag tränade honom. Han bara sprattlade och försökte bita mig när jag skulle ställa upp honom. Det gick någorlunda bra när jag använde korv eller skinka.
Nu står han fint även utan godis, när jag håller i honom. Ibland skakar han lite, men det försvinner sen :).
Tycker att han går fint också. Han rör sig bra för sin ålder.
Har bara ställt Diesel på en utställning, Landskrona inoff. Då blev han ju 1 HP BIR-valp ;). Fler utställningar har vi på gång nu i sommar och till hösten.

Fottade lite nu när jag tränade honom ;).

På bordet.
image143

Snyggot Diesel.
image144

Ringträning.
image145


image147


Bonusbilder, som inte har med träningen att göra:


Mitt lilla hjärta.
image148

Så underbart vacker redan vid 5 månaders ålder.
image149


image150

Snyggingen Jasny.
image151


image152


image153

Pinglan myser i gräset.
image154

Vackra blommor i trädgården.
image155

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0