Välkommen till min blogg!

Nu har jag också skaffat mig en blogg ;). Ska bli kul att börja blogga och skriva av sig. Ni kommer att få se massor med bilder på mina fina chihuahua-grabbar Jasny och Diesel som jag älskar så mycket.

Nu är jag i Rydebäck hos min familj. Passar familjens vovvar (och inte minst mina egna). Familjens vovvisar består av en goldenretriver-hane "Jason" och två chihuahua-flickor "Häxa" och "Pinglan". Alla vovvarna är ute i den stora trädgården och myser i solen nu. Förutom Diesel, som ligger och sover här i mitt knä. Han är en riktig liten prins ska ni veta!
 

Här är jag tillsammans med Jasny och Häxa
image10

Jasny
image6

Diesel
image9

Häxa
image4

Pinglan
image5

Jason (Jasny & Häxa i bakgrunden)
image9


Kommentarer
Postat av: Anna

Va sota alla hundar ar!

2008-05-15 @ 14:41:34
URL: http://www.princessconzuela.blogg
Postat av: josefine

Alla underbara vovvar, det är så kul med hundar! Vi ses på söndag!

2008-05-16 @ 17:34:17
Postat av: madde

hej, jamen det var ju en gullig blogg du har fixat, sk vovveblogg....ja de små livet är verkligen underbara

2008-05-16 @ 18:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0