Cleaning


Goddag!

Jag sitter här och äter lussekatter till frukost. Mums :).
Har hållt på och städa nu ett tag, och för tillfället tar jag en liten paus. Ska strax fortsätta med dammsugning.

Niklas är på sitt jobb och bytar bromsar på min bil. Dom var tydligen slut.
Senare ska vi ut och gå en rask promenad. Givetvis tar jag med Jasny ;). Det blev ju ingen rask runda i torsdags, som vi hade planerat. Det blåste för mycket och var ruskigt kaaaallt.

Diesels tass är fortfarande inte bra. Jag har inte kunnat se hur han rör sig idag, eftersom han har legat och vilat hela förmiddagen. Ska snart gå ut med dom små. Då får jag passa på att titta.

Nä, nu får jag ta det sista ryckte på städningen.





Kommentarer
Postat av: Natalie

1 rätt.. =)



Kram

2008-11-08 @ 11:28:35
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: Lena

Jodå de går bra ihop. De första dagarna rök de ihop ett par gånger Zimbas fel. Zimba är så van att vara själv så det är en omställning att behöva dela ben, leksaker och uppmärksamhet. Banzi är 5 månader. Tyvärr har öronen inte rest sig än men de kommer väl:) De säger ju att de kan vara mjuka vid tandlossning och han håller på att tappa sina tänder, hittade en igår.



Trevlig lördag på er med

Kram från oss

2008-11-08 @ 15:53:23
URL: http://www.min.st/zimba
Postat av: Sofia

Hoppas det blir bättre med Diesel!

2008-11-08 @ 19:03:45
URL: http://echolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0