En fantastisk dag!

Hej på er!

Idag vaknade vi vid 9.30. Niklas körde och handlade bullar till oss medan jag gick ut med doggsen.
Det var mums med cola och nybakade frallor till frukost ;).

Efter frukosten städade jag lägenheten och Niklas fixade med något där ute.
Vid middagstid kom mami, papi, Jason, Häxa och Pinglan och hälsade på. Vi gick en lång, härlig promenad i skogen med alla hundarna. Irja (Niklas föräldrars hund) var också med. Alla vovvarna sprang lösa och man såg hur glada och lyckliga dom var.
När vi kom tillbaka badade de stora hundarna i bäcken. Det tyckte dom var härligt.
Sen tog vi en god fika ute i solen.

Nu har jag och Niklas varit ute och kört en sväng och ikväll ska vi till Rydebäck och äta gott :).
Hundarna är helt slut efter den långa promenaden. Dom ligger och sussar alla tre. Mina små godingar :). 

Kram

Glada hundar:

Jason.


Pinglan.


Häxa.


Jasny.




Diesel.


På dessa bilderna ser man hur glada vovvisarna är. Jag fullkomligt älskar att se dom så här lyckliga! Deras glädje smittar av sig på mig :).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0