Första praktikdagen

Hejsan!

Praktiken idag gick superbra! Min handledare är jättetrevlig och den övriga personalen också. Barnen är så goa :). Fastnade mycket för en liten kille :).
Handledaren sa till mig när jag satt i personalrummet och hade rast (hon kom in där då) "Barnen är redan så förälskade i dig. Dom frågar var du är". Sen sa hon och de andra förskolelärarna "Du måste ha detta i dig". Det känns ju jättekul att få höra sånt redan första dagen! :) :) :)

Ikväll blir det en lugn kväll i soffan framför TV´n med Niklas och ljuvliga doggsen ;).
Nu ska jag ut med hundarna på promenad innan vi ska köra hem till Åvarp.

Kraaaam






Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad glad jag blir för din skull! Jippie, det är ju verkligen sån lättnad när man trivs redan första dagen med handledare och allt :D! Så va skojj :D! hihi. Hur länge är du där nu om dagarna då? kramar

2008-09-29 @ 18:47:47
Postat av: josefine

det va ja som skrev detta senaste också :P

2008-09-29 @ 18:48:30
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: josefine

:) okeej .. Men ni skulle bara vara där denna veckan o sen skola nästa vecka igen? Nja vi ska ha praktik sen 32 timmar i veckan, och 40 timmar är ju en heltidsvecka, så de 8 timmarna som blir över ska gå till skolarbete:P. Enligt skolan. :) kramar

2008-09-29 @ 20:41:38
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att det var så bra idag syrran! hoppas på lika bra fortsättning.

2008-09-29 @ 21:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0