Fredag! :) :)

Hejsan!

Måste säga att det känns underbart att det är fredag idag :). Jag känner mig så glad ;).

Var hemma från skolan vid 12.30. Hundarna blev överglada när jag kom hem. Dom hoppade på bakbenen och svansarna gick som bara den på dom :). Dom utstrålade en sådan glädje.
Diesel blir rent stollig när man kommer hem. Han slickar en i hela huvudet och vill upp till en hela tiden. Sen så är han glad fler minuter efter att man kommit hem :). Dessa underbara hundar ger mig så mycket glädje och kärlek! Ingen kan någonsin ta deras plats hos mig!

Nu under eftermiddagen har vi utställningstränat och varit ute och busat i trädgården.
Har nyligen ätit en stor tallrik glass med strössel och ett marabou mjölkchoklad :). Mumma.
Snart ska jag och mina gryn ut på en promenad.

Ikväll blir det bara lugnt med pizza och en skön hemmakväll helt enkelt. Jag ska ju upp tidigt både imorgon och på söndag, eftersom vi ska på utställning.

Ha en trevlig fredagkväll! :)

En sommarkväll i Åvarp.



Kommentarer
Postat av: josefine

Lycka till på tävlingarna i helgen :) skönt med helg ja :P men lite måste man tyvärr plugga ändå hehe. Vi ses nästa lördag hos Malin för jag ska också med :D! kramar!

2008-09-12 @ 21:55:52
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0