I skolan

Hejsan!

Jag sitter i skolan nu. Har väldigt lång håla (mellan kl 10.00-13.15). Känns trist. Vad ska man hitta på nu?
Funderar på att ta en tur på stan. Gå och titta i affärer och kanske köpa något fint ;). Ska hinna med att äta något också.

Igår kväll tog vi bara det lugnt. Åt god mat och hade det mysigt. Antar att det blir en lugn kväll idag också. Jag är så trött efter utställningshelgen, så orkar inte göra så mycket.
Är ledig på onsdag och fredag ;). Då ska jag sova ut kan ni tro ;). Är ju inte fel att vara ledig på en fredag heller! :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: josefine

jaha okej :) när kan du ställa ut lilla Lime? :)

Mitt ser faktiskt nästan likadant ut :d. Idag 9-12.30 , samma imorgon onsd ledig, tors 9-12.30 och fredag ledig :D underbart! När tar du tåget om du slutar 12? :)

Ja det hade jag tänkt att jag skulle =) vi ska åka med era föräldrar, så för en gångs skull ska jag inte köra, så då kan jag ju gotta mig lite som jag så sällan gör när det gäller dricka =) kramar!

2008-09-15 @ 14:50:57
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Natalie

Heloo!!



Synd att det inte gick så bra för er. Men det kommer bli mycket bättre när han växt till sig.



Ja, det gick väl helt okej för oss på sofiero. På sön ställde jag ju min kompis ridge back, det gick tyvärr inte så bra. Han fick en tvåa.. ´



Vad det e för hund jag tittat på.. ja du.. vi får väl se. Får säga det sen.. när jag vet mer hur det blir och så.. Du var ju så hemlighetsfull när du köpte Lime så du ska ju inte säga något. hi hi

Du får hålla ut. =)



Kjamis

2008-09-15 @ 17:20:42
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: josefine

heej =) aha okej. :D spännande. Tack, min kompis som fixat det:D blev jätte nöjd! Jaha okej, jag tar det tåget som går 12.51 från lund, så det måste vara samma tåg vi åker då ju :D. så vi kanske ses på tåget imorgon :)



ja får vi absolut göra :D. men ska man ta med sig dricka lr dem bjuder tror du? :) kramar

2008-09-15 @ 20:32:04
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: josefine

heej igen=) det blev inte det tåget för mig, vår buss till stationen var tyvärr sen och vi missade tåget med 1 minut, otroligt störigt! okej :P, ja på studenten hade dem cider och sånt hehe, men jag tar nog osså med nån cider som man har ifall att =) lika bra. hehe. Vi har inga grupparbete förrän om några veckor =) ni då? kramar

2008-09-16 @ 17:07:21
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0