Idag smäller det!

Hej på er!

Idag börjar jag i skolan. Börjar inte förän 14.15 och slutar 17.00. Vi har konstiga tider nu i början. Det blir bättre sen. Jag ska ta tåget vid 12.35 till Malmö. Är lite nervös med samtidigt ska det bli väldigt spännande :).
Tåget hem går inte förän 17.37, vilket innebär att jag inte kommer vara tillbaka i Rydebäck förän vid ca 18.40... Det är hårt, men sånt man får ta om man vill satsa på något. Det är ju inte alla dagar det kommer vara så. Det är väl ca 2 dagar i veckan nu det två första veckorna. Sen blir det kanske en gång i veckan. Vet inte helt 100 än. Sen så är man ju inte i skolan alla dagar i veckan heller (förutom de två första veckorna). Vi är lediga någon/några dagar i veckan också, och skönt är väl det när man pendlar :).

Sitter här med alla tre grabbarna i knäet. Dom är världens underbaraste! Vi är i Rydebäck nu. Ska strax ta en promenad med mina små liv innan det är dags att ge sig av mot tågstationen. Ska hinna ge mat till lilla Kelli också, plus att jag ska äta något själv också.

Kram

Lillskruttan Häxa :).



Kommentarer
Postat av: josefine

lycka till och hoppas att det gått bra i skolan :D puss

2008-09-01 @ 17:39:58
URL: http://joseeefiine.blogg.se/
Postat av: Sahra

Hej!Jag såg dig idag men "vågade" inte riktigt säga hej. Ses i morgon.

2008-09-01 @ 19:39:48
URL: http://sunshiiiinee.blogg.se/
Postat av: Sahra

Hej! :) Jag såg dig idag på tåget på väg till skolan :) Du satt sidan om mig , fast på det andra sättet :P hehe. Vågade inte säga hej :/ Ehm, vilket tåg tar du i morgon? Mvh. Sahra

2008-09-02 @ 16:00:38
URL: http://sunshiiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0