Kexchoklad

Hejsan!

Är allt bra med er idag? Jag mår lite bättre idag än vad jag gjorde igår.

Idag blir det ingen skola för mig. Vi skulle gå från 13-16 och eftersom jag ska vara hos tandläkaren kl 16.00 är det inte lönt för mig att åka ner till Malmö idag. Hade ju bara blivit dit och vända i princip.

Är i Rydebäck nu och har alla hundarna hos mig :). Det är lycka må ni tro. Jag blir så glad av att ha dom runt omkring mig. Diesel och Lime ligger här i mitt knä och tuggar på varsitt ben :).
Jasny är inte bra i magen. Han har varit dålig i några dagar. Han har väckt mig ett par gånger både i natt och i förgår natt och velat ut. Tycker så synd om honom. Ska koka oxfärs och ris till honom sen och hoppas på att han äter det. Han är ju väldigt kräsen, men oxfärs brukar han inte tacka nej till :). Har även köpt ett "special-foder" till honom, som är för känsliga magar. Fast han är inte glad för det fodret, tyvärr. Han vill hellre ha valpfoder... haha.

Var på Hemköp innan och handlade läsk och 4 kexchoklad för 20 kr :). Det är så grymt gott med kexchoklad! Börjar jag äta det kan jag inte sluta... Har redan ätit 3 av mina 4 :P.

Nu ska jag titta igenom en bok som vi ska ha läst tills imorgon. Hinner dock inte läsa hela, så det blir att "skumma igenom" den.

Kram

This is love.

På min student juni 06.

Kommentarer
Postat av: josefine

hej igen :D. aha :P bara vänta det kmr snart. Vi har verkligen kommit igång, inte klokt alltså. Har gått igenom hela cellen, antecknat säkert 7 blad eller något på någon dag bara. Nu har vi även börjat gå igenom hela nervsystemet. Så det är bara till att plugga för min del:P.

ja det blir ju en bra bit för dig .. men du vänjer dig :) har du någon att snacka med på tåget som tar samma som du? Ja om du vill kan du berätta på msn när du känner för det:). Ja det blir så dyrt emellanåt. Ja det har jag , 3 böcker än så länge hehe. Jag beställde i somras, eftersom vi behövde böckerna nu direkt :p. Skola imorgon eller? Kramar

2008-09-04 @ 14:22:16
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: sahra

hejsan! :)

Tack så mycket. det va super skoj :)

Vi behöver bara läsa 75sidor i skriv för att lära. :) kap. 1-5

kram

2008-09-04 @ 18:14:46
URL: http://sunshiiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0