Lååång dag

Hej på er!

Idag har det varit en riktigt lång dag i skolan. Började vid 10.15 (tog tåget vid 9.00) och skulle ha slutat vid 17.00. Fast det kom ingen lärare till den sista lektionen, så jag hann med ett tåg tidigare hem ;). Var hemma vid 17.30. Egentligen skulle jag ha varit hemma vid 18.30. Skönt att komma hem lite tidigare :).

Det går bra i skolan tycker jag. Vi har ju inte hunnit "komma igång" riktigt än.

Nu ska jag ta en skön promenad med mina ljuvliga hundar! :). Gud som jag saknar dom om dagarna...

Ha en skön kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sahra

Hej :) hehe okeej :) men åker du samma tåg i morgon så sätt dig i sista vagnen så sitter jag där.( du tar väl tåget som går från helsingborg 08.53?) För då kan jag säga HEJ :p hehe :) Mvh. Sahra

2008-09-02 @ 20:48:18
URL: http://sunshiiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0