Ledighet :)

Hejsan!

Idag är jag ledig :). Skönt som bara den med tanke på att veckan har varit ganska tuff.

Jasny väckte mig strax efter 8 imorsse, för att han behövde gå ut. Så jag klädde på mig och gick ut med honom.
När vi kom in igen sov småttingarna fortfarande. Jag lät dom sova ett tag till innan jag väckte dom. Vi skulle nämligen köra till Rydebäck :).

Sitter vid minsta syrrans dator nu med alla 3 grabbsen i knäet. Det är underbart :). Dom är underbara!
Jag har nyss ätit frukost. Det blev en cola och mackor. haha. Men gott var det kan ni tro.

Mami kommer hem tidigt från jobb idag, så vi ska köra och titta var min praktikplats ligger sen. På måndag är det dags för praktik för första gången.... Denna gången ska vi bara vara ute i en vecka, vilket känns väldigt skönt.
Jag ska vara på en förskola på Adolfsberg i Helsingborg.

I eftermiddag ska jag även iväg och köpa ny hundmat. Både valpfodret och det vanliga är slut. Är även på jakt efter en skinn-bädd till hundarna. Tycker att sådana är så fina och dom är nog sköna för hundarna att ligga i. Fast för att göra det ännu mysigare kan man bädda till dom med filtar ;).

Nu ska jag kolla in lite olika klädkedjor på nätet och eventuellt klicka hem något snyggt :).

Trevlig helg!


Jag & Diesel i Tvååker i somras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0