Lime 12 veckor!

Hej på er!

Vaknade vid 10.40 i förmiddags av att Lime pep inne i buren. Klädde på mig och gick ut med grabbsen. Därefter blev det frukost och sen lite fotografering av hundarna :). Lime är 12 veckor idag, så jag ville ha lite bilder på honom ;). Niklas fick vara fotograf och ta en ståbild på lillkillen.

För övrigt så har dagen varit lugn och skön. Har suttit en del framför TV´n med godis som blivit över från igår :). Har även städat och tvättat. Brossan och hans kompis kom och hälsade på en stund i eftermiddags. Tittade på Niklas nya BMW och fikade :).

Vi hade jättemysigt igår kväll på vår 5 årsdag :). Lagade potatisgratäng, ryggbiff, sallad och bearnässås. Mums. Sen blev det film, godis, pop corn och cola. Grymt mysigt hade vi.

Nu är vi i Rydebäck och har grillat.
Imorgon börjar jag 8.15. Får gå upp vid 5.15. Det är inte roligt att gå upp så tidigt. Som tur är är det ingen lång dag. Slutar redan 10.00. Dock ska vi stanna kvar ett tag med gruppen och planera inför vår redovisning på fredag.


Älsklingen :).


Ståbild.




"Flyger" efter benet... haha.

Gott med ben tycker lillprinsen :).


Kommentarer
Postat av: josefine

haha vilka grymma bilder på Lime :P. Usch gå upp så tidigt :O stackare .. men då e det tur att det e en kort dag :P. Jaså dem var ute och hälsade på er, henke och martin , det var ju trevligt :D niklas bil är jätte snygg, tänk om man hade kunnat äga en sån :O :D. ha d bäst och lycka till i skolan! kramar jossan

2008-09-07 @ 21:34:36
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: josefine

heeej :) ja det kan jag tänka mig att den e :D. Ja hyffsat, idag e jag egentligen ledig men ska ta spruta mellan 15.45-16.45 i lund :P imorgon 9-12 , ons 15.30-17.00 (praktiska övningar), tors 8.30-12.15 och fredag 13.30-15.00 (praktiska övn) :P så det e ju sådär hehe. sjdå? bara korta dagar som idag eller? :) kram

2008-09-08 @ 11:42:13
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vad fin hund!! :)

2008-09-15 @ 20:00:48
URL: http://zzaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0