Nystart

Hej på er!

Har varit en hyfsad dag i skolan idag. Började 8.15 med en föreläsning som faktiskt var ganska intressant. Den handlade om barn och ungdomspsykologi.
Därefter träffades vi med gruppen och startade vårt nya grupparbete. Planerade hur vi ska lägga upp det o.s.v.
Nästa vecka blir en "hård" vecka. Blir till att träffas på lediga dagar och sammanställa arbetet. Plus att vi har långa dagar i stort sätt varje dag.

Jag var hemma vid 14.30 idag. Efter att jag hoppat av tåget tog jag en sväng inom Hemköp och köpte Cola och Marabou choklad ;).
När jag väl var hemma stoppade jag i mig några mackor och sen tog jag en promenad med grabbarna.

Har inget planerat inför kvällen. Blir nog ganska lugnt.
Är ledig imorgon :). Då ska Lime vaccineras och sen ska jag och mami fixa lite ärenden.


Lilla plutten Diesel, min hjärtehund :).




Kommentarer
Postat av: Sahra

TACK! :D

Kramis

2008-09-18 @ 21:31:12
URL: http://sunshiiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0