Plugga på bara! :P

Hej på er!

Idag är jag ledig från skolan :). Likaså imorgon. Härligt, härligt ;). Dock har jag pluggat större delen av dagen idag. Känns i alla fall bra att jag äntligen har kommit en bit på det som ska vara klart på måndag.
Hundarna har hållt mig sällskap hela tiden när jag pluggat. Dom är för goa mina små :). Dom vill vara hos mig hela tiden och jag förstår verkligen att dom tycker om mig. Fast har svårt att tro att dom tycker om mig så mycket som jag tycker om dom :P.

Ska ut på en promenad i regnet med grabbarna nu tänkte jag. Däremot tror jag inte att dom är så pigga på att promenara när det regnar. Fast dom behöver kom ut och få lite motion, så det får dom tåla :).

Sen blir det att tillaga kvällsmat och ha en skön kväll tillsammans med Niklas och vovvarna.

Kraaaam

Min godispåse från i fredags :). Jag blir grymt godissugen när jag ser den på bild ;).
Får kanske ta och köpte lite godis till ikväll?


Kommentarer
Postat av: Jasmine

hehe vågar du äta lika mycket godis nu efter dina hål? :P

2008-09-10 @ 18:26:07
Postat av: Lena

Ledig och ledig. När man pluggar på högskolan gäller det att plugga skol "lediga" dagar annars hänger man inte med sen när det blir mer och mer. Så plugga på "bara" 3 år kvar knappt:)



Det är kul att plugga.

2008-09-10 @ 18:33:59
URL: http://www.min.st/zimba
Postat av: Sahra

Hej :) Hur är det med dig? Jag och du kan ju dea klubb för jag har också pluggat hela dagen i dag. läst den tråkiiga boken höglsaren, är du klar med den?



Kram Sahra

2008-09-10 @ 19:11:35
URL: http://sunshiiiinee.blogg.se/
Postat av: Maria

Jasmine: Haha, ja det gör jag ;). Inga problem :P. hehe. Men är noggrannare med tänderna nu iaf.

2008-09-10 @ 21:52:13
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Maria

Lena: Jag är medveten om man får plugga när man är ledig också. Fast det är ju egentligen upp till var och en när man vill plugga :P. Fast om man ska hänga med, så får man ju plugga även när man är ledig, precis som du sa.



Ja, jag tycker det är kul att plugga, annars hade jag ju inte valt ett program på 3, 5 år :).

2008-09-10 @ 22:14:00
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se/
Postat av: Lena

Visst, det är skitkul att plugga men jag tyckte att det var jobbigt periodvis. Jag läste på lite äldre dar och hade inte direkt studieteknik till en början. När skolan slutade så måste jag erkänna att jag saknade det.

Det som är skönt med att börja jobba är att när man kommer hem så är man ledig.



Lycka till på lördag



2008-09-11 @ 21:33:36
URL: http://www.min.st/zimba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0