Sad

Hej på er!

Denna dagen har inte alls varit bra. Har mått dåligt i stort sätt hela dagen av olika anledningar, som jag inte vill berätta här. Hoppas bara att det löser sig, för jag orkar inte gå och må så här.

Slutade redan klockan 13.00 idag, vilket var väldigt skönt. På tåget hem underhöll jag mig själv genom att läsa lite i vår kursguide och mumsa på choklad.

Snart kommer mami hem. Då ska jag följa med henne och handla.

Nu ska jag kolla lite kurslitteratur, som jag ska klicka hem.


 

Jag älskar dig Diesel, så sjukt otroligt mycket!.. Min lilla godbit :).
Vad hade livet varit utan hundar? Jag hade inte klarat mig utan mina små prinsar. Trots
att jag inte är så glad idag, får mina hundar mig på bättre humör. Dom är min livsglädje.


Kommentarer
Postat av: sahra

Hejsan! :) Absolut.. lyckost dig som slipper gå i skogen i morgon ;)



Ha d bra så ses vi på Fredag.



mvh. Sahra

2008-09-03 @ 20:53:12
URL: http://sunshiiiinee.blogg.se/
Postat av: josefine

Hej maria :) går det bra i skolan? Går det bra att pendla? :P Vad tråkigt att du har mått dåligt idag :/ tyvärr har man såna dagar då man mår dåligt .. men hoppas att du mår bättre och vad det än är så löser det sig säkert! Har du fixat med kursböcker och sånt som vi pratade om? :P kram

2008-09-03 @ 21:54:26
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag vill haaa diesel!

2008-09-08 @ 12:50:51
URL: http://soffanlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0