Söndags-shopping

Hejsan!

Har nyligen kommit hem från Familia. Jag och Evie har varit och shoppat ;). För min del blev det ett linne (på rea), strumpor, underkläder, en filt, och en hel del goda "tugg-saker" till doggsen.
Vi hann även med att ta varsin supergod milkshake på Hauffes. Avslutade med en sväng inom Maxi och handlade lite fika och annat gott tills i eftermiddag.

Imorgon ska jag på praktik för första gången. Jag ska ju vara på en förskola på Adolfsberg, som jag berättat om i ett tidigare inlägg. Är väldigt nervös... Hoppas det går bra och att personalen är trevlig där! För det är trots allt det viktigaste enligt mig.

Nu är det Formel 1 som gäller. Niklas sitter redan laddad framför TV´n :). Jag och vovvarna ska joina honom nu med fika ;).


Lime, min lilla heting :).

Kommentarer
Postat av: Anneli

Så söt Lime är i sin fina bädd.

2008-09-29 @ 09:30:09
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0