Tisdag

Hej på er!

Ska snart bege mig till skolan. Börjar inte förän 13.15 idag och slutar 17.00. Konstig tid, men det är bara för att vi ska få reda på var vi ska vara på praktik nästa vecka. Hoppas att man får på en bra förskola, som inte ligger allt för långt härifrån.

Har ätit och varit ute på promenad med hundarna nyss.
Nu är alla vavvorna i sängen här bredvid och leker & busar för fullt (utom Häxa, som är myshunden nr 1) :).

Igår hände det inget särskilt. Var en riktigt lång dag i skolan från kl 8.00-16.00. När jag kom hem åt jag och sen blev det att ligga på soffan hela kvällen :). Skönt med sovmorron idag i alla fall :).

Nu ska jag ge vovvarna mat.

Have a nice day!

My darlings.



Kommentarer
Postat av: josefine

okej .. ledig imorgon, sen 9-12.30 torsdag och fredag 14-17.45 :O så det e lite tråkigt men sen ledig måndag :) det går bra o så i skolan annars? :) med arbete och så? kramar

2008-09-23 @ 22:02:05
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0