Party, party ;)

Hej på er!

Sitter här i pyjamas med en Cola och en påse Polly :).
Har precis städat hela lägenheten. Så nu är här rent och snyggt igen och luktar fräscht ;).
Niklas och svärfar är och kollar på en bil som svärfar kanske ska köpa.

Strax ska jag byta om och gå ut en runda med hundarna. Vi ska gå ner i skogen till Stenbrottet, som jag har berättat om tidigare.

Ikväll blir det party! :) Malins 20-års fest , som jag berättade om igår :P. Nice. Eftersom min familj också ska dit, ska Häxa och Pinglan vara tillsammans med mina hundar hemma hos mig och Niklas hela kvällen. Festen ska nämligen vara i en lada några hundra meter från min och Niklas lya :). Det är kanon, eftersom vi kan titta till hundarna och gå ut med dom o.s.v.
Så det blir fem vavvor i vår lilla lägenhet ikväll :). hehe.
Jason och Kelli ska mormor & morfar passa.

Nä nu ska jag göra ett ryck och byta om och sen ut med mina små liv.

Kram

Pinglan som valp.




Kommentarer
Postat av: josefine

Party party ja :D! vad är det för lada då? :D har du laddat med nån dricka nu eller? Jag har 3 cider som jag ska ha med =) så lik pingla är lime, när hon va liten :O så söta! Vi ses ikväll :D kramar

2008-09-20 @ 13:17:32
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0