Lata dagar


Vi har nyligen tittat på en film och nu kikar vi på Djurpolisen på Animal Planet. Enligt mig är det ett av de bästa programen som visas på TV. 

Idag har vi varit ute och kört en runda och hamnade hos Niklas kusin Heidi och hennes sambo. Vi satt och pratade ett bra tag innan det var dags för oss att köra vidare. På vägen hem körde vi inom en kiosk där vi köpte varsin glass. Mumma.

Gårdagen bestod av hundpromenader, softande, inhandling av mat och lite annat samt grillning i Rydebäck på kvällen.

Nä, nu ska jag joina min sambo och mina hundar i soffan igen :).




Kommentarer
Postat av: Natalie

Heloo!!



Ser ut som att ni haft trevligt på er lilla tripp. Häligt när hundarna kan vara med och njuta. =)



Vet inte riktigt hur länge Louis ska vila allt beror på när han kommer ur sitt trotts. Inte så mycket av utställnings året kvar. Hade ju tänkt att ställa i Sofiero men det får va. Ska ställa mina kompisars hundar. =)



Du ska ställa både Ronneby och Sofiero va?



Kramis

2009-08-03 @ 16:33:52
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag gillar också Animal Planet, det är en jättebra kanal.



Vilken vacker ros.

2009-08-03 @ 19:41:24
URL: http://hundisthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0