Alla ♥♥♥-dag


Hejsan!

Då var det ytterliggare en helg utan mami. Det känns hemskt... Dessutom är det Alla hjärtans dag idag. Jag och Niklas ska äta gott och ha det extra mysigt ikväll.

Happy Valentine!  ♥


Här kommer en lista som jag hittade på Josses blogg. Tycker att den är passande nu när det är Alla hjärtans :).

Vad heter ni?
Maria och Niklas.

Hur träffades ni?
Genom gemensamma vänner och när vi var ute och festade.

Hur länge har ni varit tillsammans?
Snart 5, 5 år.

Är ni förlovade?
Japp.

Bor ni ihop?
Yes.

Har ni barn?
Nix.

Har båda körkort?
Yes, det har vi :). 

Kommer du ihåg er första kyss?
Haha, nej? :P

Vem är äldst?
Jag är ett halvår äldre :).

Vilka stjärntecken är ni?
Jag är Stenbock och Niklas är Lejon.

Vem fyller först på året? 
Jag.

Vem är längst?
Niklas. Jag är en liten syrk :P.

Vem sjunger bäst?
Haha, ingen aning.

Håller ni i handen på stan?
Ja, det brukar vi göra.

Har ni någon speciell låt?
Kanske :P.

Har ni varit utomlands tillsammans?
Nepp.

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Myser i soffan framför TV´n tillsammans med hundarna.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Ja, det gör vi.

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Det var väl ungefär 5-6 mil mellan oss.

Blir du lätt svartsjuk?
Ja, det blir jag... :) Fast beror på i vilket sammanhang.

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Ringer.

Brukar nån av er prata i sömnen?
Haha... ja, det har vi nog båda gjort någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0