Tisdag


Hejsan!

Vilket strålande väder det har varit idag. Jag och doggsen var ute på långpromenad i förmiddags. Solen sken och det kändes som att våren är på väg.... :)

Under eftermiddagen har jag och papi varit och hälsat på mamma. Det var ungefär som det har varit nu de senaste dagarna- något bättre. Hon såg bättre ut i ögonen och var mer lik sig själv än vad hon varit de senaste dagarna.

Nu ska jag ta hand om hundarna. Vi ska bädda ner oss i soffan framför TV´n. Mys.

Trevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: Natalie

Förstår det. Jag ska ställa Gucci och Myra i Malmö. De har ju ingen valpklass så Louis kan inte ställas.. =( Sedan blir det Sthlm för vår del.



Kul att det är bättre med din mamma. Hoppas hon får komma hem snart.



Kram

2009-02-24 @ 21:14:51
URL: http://guccilove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0