Snön är redan borta...


Hejsan!

Grabbsen och jag har nyligen anlänt till Rydebäck. Vi ska snart ut och gå en runda i "slasken". Nästan all snön har smält bort, så det känns lite trist. Den fick bara ligga någon dag, sen var den borta igen... Som tur är var jag ute mycket med hundarna i snön, så jag har tagit en hel del foton som ni ska få se inom kort ;).

Senare ska jag, pappa, Evie & Julia köra och hälsa på mamma. Hon var mycket piggare igår och det känns som att det går framåt. Underbart!
Vi har satt upp en bild på Pinglan och valparna på en vägg framför henne, så att hon kan ligga och titta på dom :).

Jag har sjukskrivit mig från skolan. Det gjorde jag i samband med när det var som allvarligast med mami. Vet inte hur länge det blir. Har ju kommit efter väldigt mycket också. Fast mamma är viktigast för mig, så det gör ingenting.

Ha en fin måndag!

Hela "vavva-högen", förutom Pinglan....





Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad roliga de är, våra vavvor, att de gärna ligger så tätt inpå varandra. Så gör mina också här hemma.

2009-02-23 @ 16:25:31
URL: http://hundisthlm.blogg.se/
Postat av: Josefine

Så mysiga de små vovvarna är :D. kram

2009-02-23 @ 16:40:01
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0