Kämpigt


Hejsan!

Idag har jag varit i skolan. Det kändes väldigt jobbigt och jag kämpade för att hålla ut hela dagen.

Mormor har sagt till mig att jag måste vara stark nu. Jag frågar mig själv hur jag ska kunna vara det när en av dem som jag älskar mest i hela världen är så allvarligt sjuk? Fast jag försöker så gott det går.
Varje dag kämpar jag med att hålla tillbaka tårarna, men emellanåt går det inte att kämpa emot...

För en stund sedan var jag, pappa och Julia på sjukhuset och hälsade på mamma. Det var ungefär som igår med henne. Hon är fortfarande nersövd och kommer nog att vara det ett tag till.

Nu ska jag ta hand om min underbara familj. Vi har det svårt nu, men försöker stötta varandra så gott det går.

Ha en skön kväll!




Kommentarer
Postat av: Natalie

Tänker på er!



Kram

2009-02-11 @ 22:31:43
URL: http://guccilove.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Hej tjejen, väntat på dig på MSN idag, ville byta några ord. Men ni vet vart jag finns och det är här för ER! Massa pussar & Kramar

Gunilla

2009-02-13 @ 23:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0